Fotoğrafını ekledim ,park pesik görünüş olarak bana hiç güzel gelmiyor bu büyüyen beşikler kullanışlı diyen de var beğenmeyen de var çok kararsızım,sallanır anne yanı da oluyor 6 yaşa kadar kullanım yazıyor ,eninden dolayı galiba 60cm yazıyor ,çocuktan sonra divan olarak da kullanılabilir diye düşünüyorum ama kullananların yorumunu merak ediyorum?