Merhaba arkadaşlar. 29+3 haftalık hamileyim. Crp yüksek çıktı fitil ve antibiyotik kullanıyorum idrar yolu enfeksiyonu için. Ayrıca rahmimde yumuşama ve 1 cm açılma varmış. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu ? Progestan a da başladım bu arada.