Gizemkerem123 Arkadaslar 40+2 oldum ne sancı ne acilma var rahimde yumuşama dahi yok doktorum yatış suni sanci önerdi beklemeli mi kendi sancm için yatış mi yapmalıym acılma için yürüyüş egzersiz yapıyorum başka önerisi olan ?
Veybil Gizemkerem123 ayyy tam tamına aynı gündeyiz ve aynı durumdayız napicam bilmiyorum sözde doğum bayramdan önceydi
ozozturk Gizemkerem123 ben de 40+3. Gelmeye hazir degil heralde bebis :( acilmam var ama dogum kanalina girmemis hala… ordek yuruyusu oneriliyor ama onu da yapamiyorum desem yeridir
EmirVS Gizemkerem123 benimde öyleydi 40+2 de doğuracagima dair umutlarımı kaybetmiştim turp gibiydim sancım acilmam hiçbir şeyim yoktu ama ertesi gün 40+3 te bı baktım sancılarım basladi ve bidahaki güne doğurdum. Benim korunmasız ilişkiden hemen sonra sancılarım basladi. Doktorlar da öneriyo ve doğumu başlattığını burda da çok okumuştum
Veybil ozozturk Perşembe günü gittiğimde benimkide kanala girmemişti Perşembe günü tekrardan gidecem bakalım
Gizemkerem123 ozozturk aynı gündeyiz 40+3 oldum bende ne sancı ne acilma var sizin acılma varsa sancida gelir devamında ve bebek kanala girer
ozozturk Gizemkerem123 doktor once kanala girmesi gerektigini soyledi sonra sanci gelirmis :( bu kadar bekledikten sonra sezaryene donmek istemiyorum aslinda hic ama saglikla gelsinler
Gizemkerem123 ozozturk bekletiyorum bekle bence benim aşağı inmiş kanalda değil ama pozisyonu güzel dedi
Gizemkerem123 Veybil ben özele gidiyorum ama sezeryan yanliso değil doktorum 2.dogumum birde benim ilko normal buda normal olsun ostiyorum ama sinir bozucu ya ne sancı ne acilma var
Gizemkerem123 Veybil tam tersi nazlı inatçı çıkıp böyle bizimkiler gibi gelmeyedebiliyotlar demekki 😆😆
Gizemkerem123 Veybil bana yarın yatış dedi ama gitmicem 1 2 gün dha beklicem inşallah kendi sancm acilmam olur ya