Betulblt16 haftadayım bebeğim ters dönmüş yani doğum pozisyonunu almış iğne batması gibi acılarım oluyor normal mi dönmesi ve bu sancılar
momofmychildren Betulblt16 32.haftaya girdik geçen hafta kontrolüm vardı baş aşağı dönmüştü doktorum bı sıkıntı yok dedi
momofmychildren Betulblt16 sancım yok ama arada adet sancısı gibi oluyor geçiyor anlık oluyor ya da kendini geriyo doktor normal demişti nst ye girmeye başlayacağım