Daha önce bu doktora giden karşılaşan var mı acaba? Bebeğimin enfeksiyon değerine kendi doktorum normal neden sağıp götürüyosun emzirmiyosun falan dedi. Dr levent de bizi bugün tersledi. Ben görüyorum değerleri 1 hafta yoğun bakımda kalıcak falan dedi. Artık doktorlardan emin olamıyorum inanın. Geçen gün haberlere de çıkan yenidoğan yoğun bakım vakaları beni tedirgin ediyor. Sırf para için yatırmıyolardır umarım.