Gks_01 yesmad canım çoktan çatlaması gerekiyordu biraz fazla büyümüş umarım kist olmaz doktor birşey demedi mi bu duruma ?
yesmad orkidemm_ doktor çatlayabilir de ama düşük ihtimal demişti hamilelik testi pozitif ben de ona şaşırdım beklemiyordum
yesmad Gks_01 kiste dönüşür demedi ama umutsuz konuştu baya hamilelik testim pozitif ona şaşırdım ben de
Zafse yesmad inşallah tutmuştur kuzum benimmm kandan da ver mutlaka ve sonrasında ultrasonda baksın doktor hadi hayırlı haber gelsin inşallah 🙏
Meriley yesmad hayırlı olsun canımm ne zaman test yaptın. Ben 17sinde çatlatma iğnesi oldum 14.gün test yapın diyorlar ama çok fazla ilişki olmadı 36.saatte yaptık sonra 24 saat sonra bi de 48. Saat
yesmad Meriley ben ne zaman çatlama olup olmadığını bilmiyorum ama doktora 31 mayısta gitmiştim 31-1-2 ilişki oldu 11 haziranda pozitif gördüm
Esgi38 yesmad klomen etkisiyle de beta hcg pozitif çıkabiliyor, biraz daha zaman geçtikten sonra tekrar test verin