Zeynep1216 Kizlar sezeryan dikişimi doktor vajinam ve karnım hizası değil , direk vajinamın uzerinden kesmiş aynı durumu yaşayan var mı ?
Minigiim-vebenn52 Zeynep1216 benimde öyle iki bacağımın başladığı yerde bu estetik dikiş oluyormuş bikininin içinde kalıyor Benim dört ay oldu hala oraya tam ağda vurduramadım nası vurdurucam korkuyorum ya
Gggg-12 Zeynep1216 evet evet benimde öyle bikini içinde kalıyor diye estetik dikiş arkadaşın dediği gibi
Epifizbezi Minigiim-vebenn52 ben 4 ay ağda vurdurmamıştım sizin gibi dikiş yerine sonra vurdurdum ama pişmanım izim belirginleşti hiç yoktu ilk 4 ay
Minigiim-vebenn52 Epifizbezi dikiş yerini eldiven ile almak daha mantıklı o zaman kalanı da ağda 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
MorKelebek54 Zeynep1216 benim de oyle. Fazla belli olup goruntusunden rahatsiz olmiyim diye o sekilde kesmis doktorum oyle dedi
Minigiim-vebenn52 MorKelebek54 evet ve bu yüzden sezeryan göbeği olmuyormuş diğer dikişte göbek altında katlandığı için zor veriliyormuş ama bu şekilde sezeryan göbeği daha rahat eriyormuş
MorKelebek54 Minigiim-vebenn52 Allah Allah bak bilmiyodum bunu. E benim gonegim var ama hala 😂 1 ay 14 gun oldu ama daha zaman gectikce gider herslde korse felan da kullanmadim
Annesinin1tanesi Zeynep1216 evet bikini altı deniliyor. Genital bölgemn kemk kısmının 2 cm yukarsnda kalıyor. Ben çok memnun olmuştm ilk söylednde çnkü bikini giyen birisiyim ama şuan hiç ize dair birşy yok sadce orda çok haff sertlk var
Belginylmz Zeynep1216 ben ilk başları sezryan yerine dokunmadan diğer tarafları aldım 20 gün sonra fekanda dikkat ederk sezryan yerimi aldım çok şükür bişi olmadi