Sincan eğitim araştırma hastanesinde takipliydim tansiyonum 14/8 çıkınca Bilkente elime hiç bi kağıt vermeden bilkente gonderdi neyse bir haftadır uğraşıyorum ritim, tansiyon holter takıldı kardiyoloji yarın bakacak ona neyse bugün holteri çıkardıktan sonra doktorla görüştüm yarın kardiyoloji baksın dedi bugün perinatoloji bi baksın detaylı dedi baktı detaylı şükür herşey yolunda bebeğimde yatış verelim dedi kabul ettim bayram tatili girmeden doğum olur belki diye 36+5 haftadayım odaya çıkınca o kadar en riski gebelerin olduğu bölüme yatış vermişler kadınların hepsi cihazlara bağlı dıt dıt ötüyor koridorda seslerden doktorların çıkışından yanımda yatan hastadan herşeyden o kadar çok korkrum ki yatışı reddettim ve çıktım ve odada bana yatak da yoktu koltukta yatacaktim riskli gebeysem güneşin alnında koltuga niye yatiriyolar beni yani çok tuhaf hissettim