Nihalkoc kuzum benim öyle oldu ben rahmim büyüyor bebek büyüyor sandım. Meğersem bebeğin eşi aşağıya inmiş ondanmış. Bu benim şansızlığım tabi herkese olacak diye birşey yook. Sonrasında yatış aldım. Doktoruna söylemeni rica ediyorum ihmal etme ☘️ 19+4