Meliss00 evet bazı bebişler sürekli uyuyormuş ondan da olabilir, inşallah sağlıklıdır, isim konusunda da eşimle baya atışıyoruz, aslında ben farklı istiyorum o farklı istiyor sırf onun gönlü olsun diye ortak isim buldum düşündü ve onu da istemiyor kendi istediği olsun istiyor, iki isim istemiyoruz ama Halil İbrahim ismini buldu, önceden gelen birleşmiş bi isim diye bende kabullendım gibi bir şey oldu, ailemden herkes de çok sevdi soyismimizle de uyumlu diye kaldı öyle 🤦🏻♀️