Gizemclb yasal anlamda sizi zorunlu tutan bir test bilmiyorum. İlk gittiginiz de ilk haftalarda kan ve idrar testi yapılıyor, kan degerlenize göre gerekli vitaminler takviyeler veriliyor. Vücutta enfeksiyon var mı bakılıyor, bazı hastalıklara rubella, toksoplazma, hapatit gibi bağışıklığınız olup olmadığına bakılıyor, bu testler her aylık kontrolde tekrarlanıyor. 12. Haftada ikili tarama testi yapılıyor, down, trizomi gibi kalıtsal hastalıkların olup olmadığını tespite yönelik bir tarama testi, sonraki haftalarda üçlü ve dörtlü tarama testleri de varmış ama ben ikiliden sonra fetal DNA testi yaptırdım o yapılınca diğerlerine gerek kalmıyor, imkan varsa tavsiye ederim. 22. -24. haftada detaylı ultrason öneriliyor. 20-25 o aralar iki doz tetanoz aşısı oluyor. 28. haftada şeker yüklemesi öneriliyor. Ben şimdilik buraya kadar gelebildim. Benim bildiğim bu şekilde işliyor, atladığım varsa da bilen arkadaşlar tamamlar.