Ozge-bas selam arkadaşlar. gebeliğimi daha yeni öğrendim henüz ultrasona gitmedim. ne zaman ultrasonda görebilirim. sizin betaHCGniz kaçken ve hangi haftada bebeği gördünüz. benim betam şu an 524 sabah tahlil verdim. 🙏🏻
Xxxyyzgba Ozge-bas kızlar benim beta 7000 en son adet tarihimde 17 nisndı dün 7+5 te gittim kese gözükmedi neden ya çok canım sıkıldı
myavocado Ozge-bas 5+3′de keseti, 7. Haftada bebeği gördüm, kalbini duyduk. Beta 3.000 i gecmeli sanırım kese için öyle duyuyorum hep, iki günde iki kat artarak haftaya Pzt fnet şekilde gözükür diye düşünüyorum
gayesblog Nzyl 5+4 de kese gördüm sonra 8+5 de gidip kalp atışı ve bebeği görmüştüm. Sürekli gidince insan stres oluyor. Doktorda zaten 3 hafta sonra gel kalbide duyalım demişti. Bazen 7. Haftalarda kalp duyulmayabiliyor