Kızlar reglimin 4 gün gecikmesi sonucu kan verdim 3402 çıktı sonuç uygulamada 4 haftalık görünüyor hastane raporuna göre 5 haftalık keseyi gördük bayramdan sonrada kalp atışını dinleyelim dedi doktor ama şimdi burda bişeyler okuyunca çok mu yüksek tedirgin oldum bi sormak istedim çok mu yüksek bi sorun oluşturmaz herhalde ilk gebelik bilgimde yok