bbaa2805 Kızlar merhaba, adetim 2 gün gecikti yarın 3. Gün adetim düzenli olduğu için 1. Gün gecikince ve gebelik belirtilerim olduğu için test yaptım ama negatif çıktı , sizce beklemeli miyim yoksa yarın test yapsam mı ?????