Sevilgl normal cnm bende öyleydim ilk aylarda öyle oluyor en güzel dönem bence ikinci tremister dönemi ne ağrı ne sancı benim güzel geçmişti takı 3 tremister dönemi biraz ağrılı sancılı geçiyor 🥴uyku yok bel ağrısı kasık ağrısı DHA aneler nelerx😂😂😂sağlıkla kucağınıza alırız inslalah