HATICE_11899 bu arada kızımı da 2 gün önce doğum yaptım normal yine ama bu sefer devlet hastanesinde epiduralsiz gayet güzel suni sancıyla yine çünkü suyum gelmişti açılmam sadece 2 cm di suni sancıyı içirdiler bana 12 de gittim 3 de doğum yaptım 3 saatte kızım kucagımdaydı gercek doğum deneyimini kızımda yaşadım yani