Fkryetek Merhabalar şu an 14+4 günlüğüm Detaylı ultrason tam olarak hangi hafta da olmalı bu ay Ankara ya gideceğim ve gitmişken yaptırmak istiyorum ama internette genelde 20 haftalıktan başlıyor erken yaptıran var mı ya da bi problem olur mu?
Tubademir85 Fkryetek 19 ile 23.haftalar arası olması gerekiyor canım ben 20 haftalık oldum doktorum 2 hafta sonrası için daha uygun dedi ayın 23 unde giricem sizin için henüz erken
EbruKrhn Fkryetek ben 22 haftalığım yeni randevudan çıktım çok şükür iyi bebeğim doktorunuz zamanınız gelince randevu almanızı söyler ztn
Papatyam34 Bnm gittiğim perinatologda 21. Haftadan snra geç olur demişti . Neye göre geç olur dediniz demek aklıma gelmedi o an
Esra7261 Fkryetek bana geçen devlette ki doktor 17. Haftada da yapabilirsin dedi. Ben ama 20 diyorlar dedim. Hayır dedi 17 de de başlar dedi. Yani sor belki erken yaparlar
Poine Esra7261 17 ilk defa duydum benim bebeğimde problem görüldüğü halde doktorum 19. Haftayı bekletti. Devlette sıra almaya gittim kadın senin haftan erken dedi 19da bana. Ama sorun olduğundan bahsettim öyle verdi sırayı. En uygunu 20-23 arası.
Fkryetek En iyisi beklemek o zaman teşekkür ederim. Bu ay kendi doktorum yok devlet hastanesine gideceğim o yüzden sizlerlere de bi soyayım dedim 🥰
Esra7261 Poine de Banu çiftçiyi bilirmisin bilmiyorum. Şu an 18+0 ım. Ve kendi uygulamasında detaylı ultrasonu yaptırabilirsiniz diye mesaj geliyor bana. Yani bu haftalarda da olabiliyormuş demek ki
Tomurcuk18 Benim normal kontrollerimi yapan doktor ayrıntılı ultrason yapcak ve 22+0 haftada yapıyormuş bütün herkese. En ideal 22-24 haftalarmıs
Poine Esra7261 17yi ilk defa duydum dedim. Ayrıntılı usg zaten 18-23 hafta arasında yapılıyor🙄 Banu çiftçi bile 18-23 diye başlık atmış ayrıntılı usg yazısına. Neyse
Esra7261 Poine ne bu atar. Millete sorsan 20 ile 24 arası derler. 18 arası diyen yok. Asıl sana neyse.