Hanımlar 38+ 2 deyim arife günü 38+5 olucam gebelik şekeri ve iri bebek olduğu için doktorum sezeryan günü verdi şuan 4030 gram cumartesi de daha artıcak dedi normal doğum risklerini söyledi bu durumda bana bıraktı eğer istersemde yarın suni sancı ile doğumu başlatabilirim dedi bende sezeryan istedim arife günü olması iyi mi kötü mü bilemedim kafam çok karşılık fikirleriniz nedir