Ea_aylms6 yok canım benim üçüncü bebeğim doğdu 26 günlük olduk bile diğer çocuklarım büyük okula gidiyor Rica ederim ne demek gidersiniz inşallah 😍 çıkabildiğin zaman şöyle bende yanlızım burda gurbetteyim kimse yok vs o yüzden dedim yanlış anlamayın hem arkadaş olma babında 🙏🙊🥲🤎