Ebrugunesss bende oldum bu ameliyati 1 gece öncesinden yatis yapti doktorum sabah erken saatte almisti ameliyata o yüzden lavman falan yaptilar geceden sabah da erkenden ameliyata alinmistim ameliyattan sonra da 1 gece kaldik ertesi gün taburcu olmustum çünkü anestezinin etkisi geçip biraz yürümen gerekiyor gaz çıkarmani falan istiyorlar