snowglobe maalesef benim için çok doğru olmadı bebeğin pozisyonu ile ilgili galiba karnıma baskı ve gerdirme çok yaptılar ilk gebeliğimde böyle bir şey olmamıştı. İlk sezaryenim doğum sonrası zor geçti pandemi dönemiydi ve o dönemler kullanılan ağrı kesiciler maalesef hem il genelinde hem hastanede bitmişti 4-5 saat o sancıyı yaşadım. Bunun doğum sonrası süreç kolay ama doğum zamanı zordu. O ağrıyı hissettim maalesef