sedef_kayakrts Benimde gebelik öncesi şekerim var gebeliğimin başından beri diyetle d vam ediyorum neden zorlanıyorsanız diyetiniz yetersiz mi doyurmuyor mu acmi kalıyorsunuz. Benim listemde herşey var sadece hamur işleri ,pirinç,makarna,meyve olrakta muz ,karpuz,kavun ama benim Dr bana arada abartmayacak şekilde kavun karpuz çok olmayacak şekilde 2 dilim yiyebilirsin dedi kendini zorlama dedi. Ekmek olarakta buğday ekmeği tüketiyorum.yani listem doyuruyor beni hatta bazen yiyemiyorum bile. Uymazsan şekerin daha yükselir insülin başlanabilir. şeker çocuğuna zararı olur insülin bı zararı yok yani bende insülin kullanıyorum bı sıkıntı yaşamadım bu güne kadar insülin kullandigim için önce diyetle dengelemeye çalışılır dengelenmezse insülin başlanır.