Maviyesil0 Sat a göre 8+4 ultrasona göre 7+5 haftalık hamileyim ara ara bel ağrısı oluyor bu normal mi? Halbuki İlk gebeliğimde son haftalara doğru yaşamıştım kilolu da değilim
E_Duha Maviyesil0 belki bazılarına saçma gelir ama hamileliğimden annemin şüphelenme şekli belimden bacağıma ağrı oluyor demem oldu ve test yaptım 3+2 de pozitf gördüm 20+4 düm suan ☺️
aslhnkrts9 Maviyesil0 ben ilk üç ayda yaşadığım bel ağrısını hiç bi zamanda yaşamadım normal demişlerdi o zaman bi sorunda çıkmadı
Maviyesil0 Alparslanmom__ ilk gebeliğimde benimde öyle olmuştu o yüzden bu durum tedirgin hissettiriyor
SedaNur76 Maviyesil0 şuan 14 haftalık hamileyim hamileliğimi öğrendiğim günden beri hep bir bel ağrısı doktorum normal diyo herlde doğum kadar da devam edecek gibi
Maviyesil0 SedaNur76 peki cinsiyetiniz belli mi acaba ona göre fark ediyor mu ki kızımda yaşamadım çünkü
SedaNur76 Maviyesil0 benim ikinci hamileyim oğlumda çok yaşamadım çok yorulduğumda ağırdı Daha dün öğrendim kız dedi 💞
Maviyesil0 SedaNur76 yaa hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️ o zaman cinsiyetle alakası yok 🙈