Rabia_36 25 haftaligim birkaç gündür biseyler geliyor akıntı mi su mu anlamadım sıvı tarzında köyü değil biraz korkuyorum açıkçası çok sık gelmiyor günde birkaç defa belki akintidir ben evham yapiyorumdur başına gelen varmı yardım eder misiniz
bng_12345 Rabia_36 merhaba ben de ayırt edemiyordum ama suymuş doktoruma söylediğimde hemen hataneye gitmemi söylemişti bence ihmal etmegin mutlaka doktorunuza danışın cok basit bi testle su mu değil mi anlaşılıyor
Maviss718 Rabia_36 bende 22 haftalık hamileyim aynı problemi yaşıyorum sürekli genelde ayaktayken oluyor cuma kontrolüm var bakalım
eminece93 Rabia_36 bu haftalarda akinti çoğaliyormus, doktoruma sordum akintim artti yuruyunce cok geliyor diye bakti falan hormonel cogalma olurmus
Meyra12_ Rabia_36 Merhaba kontörle gidebildiniz mi doktorunuz ne dedi acaba , şu an 26 haftalığım aynı sorun bende de oldu doktoruma gidemedim şehir dışında tatilde olduğum için şehir hastanesine gittim ama sadece alttan muayene yaparak bebeğin suyu olmadığını söyledi içim rahat değil pek
Rumeysacelikk46 Canım sürekli gelmiyorsa korkma akıntıdır , su gelmesi öyle az az olmuyormuş o haftalar da bende de oluyordu 😊 bir su bardağı kadar gelmiyorsa tek sefer de ve devamlı değilse endişe etme 😊
Rabia_36 Rumeysacelikk46 çok teşekkür ederim ara ara oluyor lavobadan çıktıktan sonra yada gün içinde herhangi bir vakitte çay kasigi büyüklüğünde akıntı değil yani sıvı gibi ilk gebelik korktum biraz bide çok evhamliyim🤦🏻♀️🙁
Rabia_36 eminece93 umarım benimde öyle birseydir bu vakte kadar olumsuz birşeyle karşılaşmadım inşallah ta karşılaşmam🥲
Rabia_36 Maviss718 detayliya girdim herşey yolunda dedi sadece kalpte küçük parlaklık gördü onuda araliklarla gel bakicam dedi
Rabia_36 Maviss718 inşallah ya bu evham beni bitirecek Perşembe gidecegim hastaneye umarım sadece evham yapiyorumdur çok teşekkür ederim yorumlarınız için sağlıkla kavuşuruz inşallah bebislerimize🥰
Maviss718 Rabia_36 Amin canımm bende aynıyım hep sıkıntılı geçti zaten hamilelipim benimde 5. Senemde hamile kaldım ilk gebeliğim o yüzden çok korkuyorum birşey olcak diye. Hep düşük riskim vardı kanamam felann oldu
Rabia_36 Maviss718 çok çok geçmiş olsun inşallah iyi olur toparlanirsiniz saglikla ilerler bu süreciniz hayırla kucaginiza alirsiniz inşallah 🤲🏻♥️
Rabia_36 Meyra12_ merhaba evet gittim su şeklinde sıvı geldiğini akıntıya benzetemedigimi söyledim doktorda bacaginiz dan ve pacaniz dan akiyorsa sıkıntı olur su diyebiliriz dedi onun haricinde avuç içi kadar az gelenden bişey olmaz dedi rahim ağzını ölçtü normal ultrasonla normal dedi öyle içim rahatladi