Ben artık çaresizlikten bıktım kızlar kaç aydır ovulasyon testi yapıyorum hiç pik göremiyorum. Doktora gidiyorum hormonlarım iyi çıkıyor ultrasonda sorun çıkmıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Soğan kürü hayıt tohumu incir kürü denemediğim şey kalmadı. Bu ay ki testlerimde böyle. Yine pik yok. Adetime 1 hafta kaldı. Ne yapacağım ben? 