cansubmaysa Merhabalar açıklık için alttan muayene oldum bugün . Kasık ağrım ve bel ağrım var acaba normal mi? Muayene sırasında çok ağrım olmuştu kendimi kasmıştım ondan olabilir mi?
Emos42 cansubmaysa benimde serviks kısalığı var onu ölçmek için dün vajinal muayene oldum ama ağrı sancı bişey olmadı siz kendinizi çok kastiysaniz ondan olabilir belki kaç haftalık hamilesiniz inşallah herşey yolunda gider
cansubmaysa Emos42 36 haftalığım.Evet çok kastım. Bir alet soktular hem de parmaklarıyla baktı batikonla temizledi rahim ağzımda tahriş olmuş
cansubmaysa Alparslanmom__ kendinizi kasmamaya çalışın o an ne kadar yapabilirseniz artık umarım acımaz sizinki