Ellvn_ Kızlar 38 haftalığız hareketleri diğer haftalara göre oldukça azaldı diyetten dolayı tatlıda tüketemiyorum yaşayan var mı aynı durumu
Ceren6714 Ellvn_ merhaba gün içinde az da olsa hareket ediyorsa yeterli demişti doktorum ama hiç etmiyorsa sıkıntı siz arada elinizle uyandırın neye duyarlı ise mesela ben elimi koyunca iteliyor yada müzik duyunca hareket ediyor onun dışında sakin kalıyor
meryeemucr Ellvn_ kilosu ne kadardı?😢 aynı endişeyi duyuyorum ben de geçen haftaya göre hareketleri azaldı yine
Rabia_minnak Ellvn_ canım bende 39+5 haftalığım benim bebişte hareketleri azaldı bende korktum açıkçası ama denildiği gibi yeri artık yok sıkışıyorlar anca ufak hareketlerini hissediyorum yerinde hareket edince yani bende korkuyordum açıkçası ama bundan dolayı bencede
e_blue_sky_a Ellvn_ şeker kaynaklı 38zi geçiremeyiz demişti hem perinatoloji hem özel….. Yani devlet + özel aynı görüşte idi. Ölçüm yapıyor musunuz açlık tokluk kaç çıkıyor nst ye 3gunde bir girmelisiniz şeker yüksekse doğum başlamadı ise sezaryene girin beklemeyin şeker 38den sonra çok tehlikeli. Günde 10 hareket şart
Ellvn_ Ceren6714 Hiç hissetmiyor değilim arada hıçkırdığını da hissediyorum. Ama çok azaldı hareketleri normalde sola yattığımda çok hareketlenirdi gece aynı şekilde şu an çok az istemsizce endişeleniyorum
1prensesannesi__ Ellvn_ yeri daraldigi icin bide yavastan basi kanala yerlesiyo hareketleri kısıtlı o yüzden azalmasi normal 😃
Ceren6714 Merak etme yeri azaldığı için arada kol bacak oynayabiliyor ☺️ bende de öyle içini ferah tut suyu azalıyor yeri dar kendi de büyüyor ondan bende 38 haftalığım
Ellvn_ Ceren6714 analık şimdiden çok zor bişeymiş az hareket etmese kötü oluyorum ☺ Allah’ım sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin
Ellvn_ Rabia_minnak aynen canım endişe etmeyin diyolar ama bilmiyorum takip etmeye çalışıyorum hareketlerini ben yinede
Ellvn_ e_blue_sky_a doktorum şuanlık şekerim iyi düzeyde gittiğini normal doğum beklediğimizi söyledi canım bilmiyorum bakalım
Rabia_minnak Ellvn_ takip et tabiki bende ediyorum devamlı hafif yer değiştirip kıbırdasalar bile iyi çünkü zaten son günleri 🌸
e_blue_sky_a Ellvn_ iyi gidiyorsa güzel…… benim psikolojim çok etkilenmişti son zamanlarda tatlı çok istiyordum haftalık ölçümlerim fena değildi her hafta dahiliyeye götürüyor idim ama dahiliyenin yaptığı büyük şeker testleri var perinatoloji de yapmıştı acaip yükselmiş idi
Rabia_minnak Ellvn_ evet sancılarım gün içerisinde bir veya iki defa oluyor bazen 3 defa da oluyor ama devamı gelmiyor malesefki açılma nişan vs hiç bişey yok 😂
bebeefendi Ellvn_ 28. haftada normalde çok hareketliyken bir anda durmuştu hareketleri. iki üç gün hiçbir şey yapmadı. ben de çok paniklemistim. acile gittik hemen baktılar. gayet sağlıklı, uyuyo demişti doktor. onlar da yoruluyolar herhalde karnımızda 🫠