Nurbl evet bende de oldu kasik ağrım şişkinlik oldu ama adet oldum c.tesi gideceğim üçüncü kez artık ne diyecek bilmiyorum bu arada ilk kullandığımda yumurta boyutu çok iyiydi biri 22 biri 19 du ama tutmadı nasip işte birazda ikincide ölçüsünü söylemedi ama çok iyi 3 adet yumurta demisti yine olmadı büyüyor evet ama bir şeyden olmuyor ama neden bilmiyorum anlamadım bide sizlerinde adeti geciktirdi mi ilaç bende mi böyle oldu