Edaa01 9 10 arasi tansiyonum düşük ne yapmalıyım normalde yüksek tansiyon problemim var o yüzden evde ölçme aletim var ama son 1 saatir 9 10 arası düşük yukarısı
s_koc Edaa01 cok yorulunca veya sıcaktan oluyor doktor bana normal demişti benim 8 e 4 e düştü su içtim bol bol ayaklarımı yukarı kaldırdım uzandım sonra çıktı
artikbiranneyim Edaa01 benim hep 9-6 civarında geziyor. Doktor yüksek tansiyon hastalık sebebidir, düşüğü dert etme diyor. Tuzlu ayran içiyorum eğer baş dönmesi vs olursa
myavocado Edaa01 benim 9-6 dır hep tansiyonum , bir sorun görmedi hiç bir doktor ama kişiye göre de değişir mi bilemiyorum.
Seyma-10 Benim hep öyle doktorlarda öyle düşük olmasını ister zaten yüksekten korkun eğer düşüklügü size rahatsızlık veriyor sa ayaklarınızın altına bi minder alıp uzanın birde hafif tuzlu bi ayran için iyi hissedersiniz