Ben de bugün öğrendim. Sağ tarafımda sancı vardı. Nst de çıkmadığı ve kasılma olmadığı için doktorum böbrekten şüphelendi. Sağ böbreğimde büyüme başlangıcı başlamış. 34. Haftada olduğumuz ve büyüme çok olmadığı için hiçbir tedavi önerilmedi stent dahil. Kanala girince azalır baskı büyük ihtimal geçer en kötü ihtimal doğumda geçer sabredeceksin sadece dedi. Dayanamazsam ağrı kesici verdi bakcaz bakalım. Canım kızım çok beklemeden doğarsan sevinirim ki stentlik ya da sezaryenlik olmayalım 💜💜