Momdamom 7+2 cinsiyet için sabırsızlanıyorum. Halk arasında böyle bir söylem vardır ya merak ediyorum bu sene ile ilgili pek birşey duymadım da sizlerin kulağına gelen birşey var mı 😍
Semakeles61 Momdamom 6+2 le bende ilerliyorum düşük tehlikem var ama rabbim nasip ederse bende meraktayım sağlıklı eli ayağı düzgün hayırlı evlat versinde kız isterim ama cinsiyet önemli değil
gozdeakyosun Şükür birisi bu konuyu açtı 🥲🥲 çevremde bu konuyu bilen kimse yok öyle şey mi olur diyorlar 😅🥰
Meryemayazz Semakeles61 bende 6+1 canım benim de tehlikem var ilk 3 ay içinde dikiş atılacak bana da inşallah sağ salim kucağımıza alırız evlatlarımızı
ZeyHus33 Momdamom kuzenimle ben hamileyim 2 mizinde kız Değişiyor bence kızda çok yoğunluklu erkekte yorumlarda görüntüyü gibu 🤣🤣