Tuba-93 Kızlar dünden beri hapşırık,halsizlik,burun tıkanıklığı,Boğaz ağrısı yaşıyorum sanırım soğuk aldım 27 haftalık hamileyim önerebileceğiniz bişey var mı?
Yagmur_92 Tuba-93 ben grip olduğumda gerçek kemik suyuna sebze çorbası (karışık bütün sebzeler olacak) öğlen ve akşam içmiştim, iki günde atlattım çok şükür
Cyla2014 Tuba-93 bende aynıyım 13 haftalığım. Doktor Boğaz pastiline izin verdi birde burun sprayı kullaniyorum
Songlkaraduman Tuba-93 aynı durum bendede vardı 2 gün öncesine kadar ama ben öyle 27 haftalık felan değil 8 haftalık gebeyim bir limon sık ve sade soda bir bardağa koy limon parçacıklarını üstüne koy bi kaç dakika beklet ve öyle iç ben o şekilde atlattım çok şükür
Tuba-93 Nurdanberen yok böyle bişe diş etlerim bile ağrıyo ıhlamur keçi boynuzu pekmezi denedim geçmedi napcaz bilmiyorum 🥴🤒
Nurdanberen Tuba-93 Ya resmen kemiklerim kırılacak gibi doktorum sadece parol serumu taktı. Kusmada başladı bende
fzt_deryagunes Tuba-93 kuruu soğan yemek de cok fayda veriyor Birde yarım bardak ılık suya 1 tatli kasıgı bal 1yemek kasıgı elma sirkesi birazda limon sık iç iyi geliyor
Tuba-93 Nurdanberen bende sadece kusma yok bi sürü şey yaptım ama nafile yurt dışındayım doktorlar berbat gitsem de saatlerce rezil olcam su iç diyip gönderecekler
Salmanc Doktor ayva portakal kabuğu elma tarçın koyup kaynat sonra içine istediğin kadar bal kol iç demişti geçen hafta gittim kulak burun boğaz a üç gün dene doğl yolları sora doktora git bence vücudunda crp değerlerin artarsa daha riskli
Tuba-93 Salmanc maalesef gitmek istemiyorum yurtdışında yaşıyorum burdaki doktorlar gitsemde bişe yapmıyo su iç dinlen ilaç vermemeyiz diyorlar 😢
HzlBrls 3 gündür bende öyleyim şükür bugün biraz daha iyiyim ama burun tıkalı akıyo gibi bi değişik durumlardayım ama dün saç diplerim bile ağrıyodu Burda sormuştum hatta vicks sürsek bişey olurmu diye arkadaşlar sağolsunlar yaZdılar kimi zararlı kimi zararsız diye bende tereddütte kaldım ve sürmeden toparlamaya çalışıyorum ama burundan nefes alamamak mahvetti beni 😖
Tuba-93 HzlBrls ayy aynı durumdayım canım bide burun açık olmayınca ağızdan nefes alıyorum o da Boğaz ağrısı yapıyo vicksi bende anneme sordum kullanma dedi demin lemsip aldım ben dayanamadım inşallah bişe olmaz Allah şifa versin inşallah 🤲🏻
Tuba-93 Songlkaraduman soda tansiyon yüksekliği yapıyo cnm bendede hamilelikte çıktı tansiyon o yüzden onu deneyemem hamileliğin başında bende günde 1 tane tüketiyordum sonradan tansiyon yükselmesi yapabilir dikkat et