Avestaa Merhaba arkadaşlar bebeğim 30 haftalık suyu sınırda fazla, 1700 gr da kilosu normal mi sizce ?? Dr normal dedi ama kafam karıştı 🙄Şeker yüklemesi de normal çıktı neden böyle olabilir?? Sizin bebekler kaç kilo???
Ebruliates Avestaa şeker aklınıza takıkıyorsa ölçüm cihazı alıp sabah açlık ve ilk lokmadan 1 saat ve 2.saati ölçümçn açlık 85-95 1.saar 140 altı 2. Saat 120 altı olmalı bazen testten sonrada şekeri çıkan oluyor. 1400-1800 olması lazım kilosu çok değil ama şu fazlalığı varsa oda şeker belirtisi genelde
Md20 Avestaa bnm 29. Haftada 1700 dü cnm 3100 gr doğdu 39. Haftada endise etme cok normal kaşar muz ye süt iç
taze-anneady Avestaa biz çok mu zayıfız herkesin kilosu yüksek geldi 😔Bugün öğrendim daha 1443 gram . 30. Hafta bitecek
Avestaa taze-anneady Yok sizin de iyi kilonuz ortalamanın içinde bu haftalar da artıyormuş kilo korkmayın.
Busra1819 Benimde 30 haftalıkken 1710 gr dı normal kilosu bu haftadan sonra daha çok kilo alır 33+5 de benim ki 2370 gr olmuş tahmini 3 küsür doğar 😊