Firdevsk66 yarın 34 hafta oluyoruz bebiş şuan 2400 grammış kilosu fazla mı haftasına göre? birde kafası büyük dedi önden gidiyormuş böyle olan varmı bı sıkıntı oluyormu sonradan?
merimiri Firdevsk66 normal doğum Olmuyor diye biliyorum kuzenime demişlerdi sezeryan oldu gayet sağlıklı bebek çok da tatlı 🙏🏽