miavega Symylcn bel ağrısını hiç duymadım canım. Bende kol ağrısı olmuştu. İstersen bir acile görün. Bel olunca insan telaş yapabiliyor.
Symylcn Aylaa123 ayağıma iğne battı olmam gerektiğini söylediler o yüzden çok tedirginim ama bebeğime bişey olacak diye