dika Kızlar bugün tam 7 haftalık oldum az önce lavaboya gittim bir baktım pembe bir akıntı acaba normal mi yoksa birşey mi oldu eşimi bekliyorum acile gidicem o gelene kadar siz söyleyin
Maviss718 Progestan verir iğne vururlar geçer korkma canım benim adet gibi bile kanamam oldu istihrat et bol su iç iş yapma ilişkiden uzak dur. 16. Haftaya kadar en azından
dika Maviss718 bana o ilacın fitilini verdi doktor onu kullanıyordum bol da su içiyorum teşekkür ederim Allah razı olsun cevap verdiğiniz için o iğneden sonra bir daha öyle kanama geldi mi
SevgiTrzgl Yerleşme kanaması olabılır cok açık renk pembe oluyor ve iç çamaşırına gecmıyor Yoğunluk ve rengıni takip edin, endişelenmeyin
dika SevgiTrzgl iç çamaşırıma leke yaptı o yüzden korktum doktorum Allah nöbetçi hemen gidicem ilk bebeğimi kaybedince buna fazla düşüyorum
Maviss718 dika hemen kesilmedi benim 1 haftada kesildi yatacaksın canım. Ben hastanede bile yattım ama benim adet kanaması gibi bacağımdan süzüldü 17. Haftaya kadar lekelenme kanama yaşadım şükür atlattık. Ama sürekli uzandım yani gerekmedikçe kalkmadım sende öyle yap
dika Maviss718 teşekkür ederim öyle yaparım inşAllah gurbetteyim kardeşim yanıma gelecek çok şükür bol bol dinlenirim