ZeynepEdaa benimde ilk dogumumda kızım 40+6da geldi 40+3 de hastaneye yatisim yapıldı ama ben suni sancı felan istemedim doktorum vajinal muayene ederken biraz zorladı doğumu başlatmak için biraz can aciticiydi ama akşamına nisanim gelmişti sonrasında ben hızlı tempoda sürekli yürüyüş yaptım ve merdiven çok inip çıktım squat hareketi yaptım hiç oturmadim hastanedeydim zaten ertesi gün doğumum başladı gecesine doğum yaptım bekleyebildiginiz kadar bekleyin eğer riskiniz yoksa