Ayden6 Bu ay olmayacağını nedense hissetmiştim.. Zaten erken gebelikte negatif çıkınca acaba test bozuk mu düşüncesine de girmemiştim🤣Şimdi de lekenlenme geldi adet geliyor🤯 Kısacası göz yaşım pıt kalbim çıt🥲 Bir daha ki aya inşallah 🙏🏼
erikarpuz Ayden6 üzülme en kısa zamanda hayırlısıyla gelsin bebişin inşallah benim de bat 11di 9unda adet oldum en azından test yapmaktan kurtuldum erken olunca yoksa her gün sabah akşam yapardım diyorum hayırlısı her şeyin 🌼
Gks_01 Ayden6 hayırlısı canım geride kalanlara başarılar bat 21 o kadar sabırsızım ki çatlama 31 mayıs yada 1 haziran ama dün yaptığım erken test negatifti belki erkendir belkide yoktur bilemiyorum çifte bayram olur bize inşallah vardır ya 😅
Ayden6 erikarpuz Evet kafada sürekli test mi yapsam düşüncesi çekilmez oluyor🤣 İnşallah bu ay güzel haberler veririz birbirimize🌺💗🙏🏼
Ayden6 Nurbl Çook teşekkür ederim güzel dilekleriniz için💗💗 Amin inşallah tüm isteyenlere nasip olsun 🙏🏼🌺
Ayden6 Gks_01 baya erken yapmışssınız🤣Erken gebelik testleri gecikmeden 6 gün öncesini görebiliyor çünkü bayramda tekrar deneyin deriim👍🌺🤩
Gks_01 Ayden6 bi arkadaşım 5 gün önceden öğrenmişti testle bende şubat ayında kimyasal geçirdiğimde regle 6 7 gğn varken kanda çıkmıştı ama nasip tabi