Kelebeekkk bildiğim kadariyla bana öyle söylenmişti artık kan tahlili yapmıyoruz zorunlu olmadıkça diye yani ki ben çok kötü hastaydım nasi ilac vermeyi düşünüyosunuz peki dedim gebelik şüphem varken öyle yapmıştılar kan tahlilini kötü olduğunuzu söyleyin halsiz oldugunuzu gebelik şüphem var ama deyin öyle yaparlar belki