Bakın arkadaşlar ben de bir hekim olarak yorum yapmak istiyorum. Bunun hakkında dinlenmeniz gerekenler bilgisi olmayanlar değil ömrünü adayan hekimler öncelikle. Şeker yüklemesi gün içinde yediğiniz iki üç dilim baklavaya eş değer , aldığınız şey de glikoz bebeğe de size de tabiki zararı yok. Ama siz yaptırmazsanız ve gebelik şekeriniz varsa işte size ve bebeğe zarar verecek olan asıl budur. Erken doğum, iri bebek veya gelişme geriliği olan bebek, plesentada dolaşım bozukluğu , preeklamsi , bebekte konjenital problemler vs vs birçok durum için risk oluşturur şeker. Eğer bilime inanıyorsanız bu şekilde gerçek bilgilere inanırsınız ve güvenirsiniz . Ayrıca illa ailenizde şeker olmasına gerek yok gebelikte salınan hpl isimli hormon ve alınan kilolar zaten şekere yatkınlık yapıyor.