Evet zor birşey ama alışıyorsun 🙂 hele ki çocuğun olunca tam bir aile oluyorsun onun okulu gezmesi parkı ailecek programlar hayatın onunla ilgilenmekle geçiyor sonra bi bakıyorsun aaa hiç yanlız değilim okadar yoğunsun ki hatta bazen annen baban gelmiyor aklına çünkü herşeyi tek basına yapmayı öğreniyorsun. Ama çocuk yokken sen çocuk gibi oluyorsun ve kendini yalnız muhtaç annemiz birşey yapamam gibi hissediyorsun birşey oldun hemen anneni arayıp yardıma koş diyorsun yada akıl istiyorsun. Ama çocuk olunca anneni arayıp koş diyecek fırsatın olmuyor herşeyiyle sen ilgileniyorsun bi bakmışsın büyümüşsün🙂 ha anne babanı özlemek ayrı bi durum tabi özlersin o ayrı ama hayat seni kendi içine sürüklüyor