Arkadaşlar merhaba 15+3 gebeyim. İki gündür sağ tarafımda ağrı vardı bugün kontrole gittim doktorum plasentanın sağda olduğunu, biraz sancı çektiğimi ve plasentamın kasılma sebebiyle hafif toparlanmış büzüşük durduğunu söyledi. Bebişde plasentaya kafasını yapıştırmış öyle duruyor:) . Tamamen yatış değil ama biraz istirahat verdi. Böyle bir durum yaşayıp sonradan toparlayan var mı acaba ? Biraz korktum deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻