esolinaaaaa 23+3 olduk sanki tekmelerini aşağıda hissediyorum çok değişik bir his rahatsız edici😂 ne zaman geçer bu olay?
Hatcsezgin esolinaaaaa 2 3 günde bir yer değiştirir bazen anlıyor insan döndüğünü daha yeri bol istediği gibi dönüyor. Perinatoloğa sormuştum bende canı nasıl isterse öyle duruyor dedi gerçekten bir nedenden 3 gün içinde 2 defa ultrasona girmiştim ve birinde baş aşağı diğerinde ayaklar aşağıdaydı.
Semyil esolinaaaaa benim bebiş başını rahime yasladığı halde tekmeleri mi eli mi anlamadım bende kasıkta hissediyorum
Sinemm65 esolinaaaaa ayyy sen eşittir ben😄 29. Haftama kadar hep aşağıdaydı ayakları sürekli tuvalete koşturuyordu beni. Şu an 32. Haftamdayım büyük ihtimalle döndü diye düşünüyorum artık tekmelerini yukarıda hissediyorum çünkü bakalım cuma randevum var dönmüş mü görücez 😄
Civciv53 esolinaaaaa canı istediği zaman sana mı sorcak bacım 🤣🤣 ayak aşağı iyidir de baş aşağı olunca mideye bir tekme bütün yediklerim ağzıma geliyor o daha zorluyor beni 🤣🤪
Mlkmr12 Şuan makat geliştir ondan oluyordur, sürekli dönüyorlar zaten, keyfi o şekilde durmak istemiş yapacak bir şey yok😂
Minejjan 23+4 kaburda altımda kafası ayakları rahime doğru saat başı tuvaletteyiz, amaan sağlikli olsunda önemli değil 🧿🐣🙃
Civciv53 esolinaaaaa benim o haftalarda hep mesaneme tekme atıyordu 🤣 sürekli tuvalete gidiyordum şimdi 28+4 deyim yattığım yerden zor kalkıyorum 🤪
M-Urass_Mom esolinaaaaa 24. Haftadayım. Bir, bir buçuk haftadır tekmelerini kalbimde hissediyorum dönüp duruyor içeride galiba 😅 Yukarıya atılan tekmeler rahatsız edici hatta can yakıcı olabiliyor. Aşağısı daha iyiydi 😂
Civciv53 esolinaaaaa anlıyorum seni canım içim bir hoş oluyordu benim sanki gıdıklanıyormuşum gibi ama çokta hoş olmayan bir gıdıklama 🤣🤣