Anneolmak38 Canım bende 4 gün gecikmenin ardından adet oldum doktor banada klomen ve folik asit verdi. Adetinin 5.günü içmeye başla sabah akşam tok karnına. İlaç bittikden sonrada doktor kontrolüne git muhakkak. Seninle aynı durumu yaşamışız, bende aylar önce yine doktor klomen vermisti 3cm kist yapmstı bende doktor kontrolüne gidemediğim için. Ama sen ihmal etme ilaç bittikden 2 gün sonra kesinlikle git kontrole gitmelisin. Bugün benim adetimin 1.günü 5 gün sürüyor benim adetim bende 5. Günü klomeni icmeye baslayacagm kusura bkma uzun oldu biraz