Serap27 Kimyasal gebelik olamaz çünki geçen ay kimyasal gebelik geçirdim zaten. Bide kimyasal gebelikten sonraki aylarda hamile kalma ihtimali çok yüksekmis doktor söyledi, Çevremizdede çok örnekleri var kimyasal gebelik yaşayıp da ertesi aya yada 2 3 aya hamile kalan çok insan var :)