Mrvee1923 büyük - küçük ayrımı yok da dip balıklarının civa oranı yüksek oluyor onları tercih etmemekk lazım. Dip balığı yüzey balığı diye arastirin yüzey balıkları daha sağlıklı. Özellikle aklıma gelen somon öneriliyor besin değeri yüksek imiş, istavrit, hamsi, uskumru, palamut, sardalya ( bu da çok yağlı besleyici bir balık) bunlar iyi yüzey balığı. Mezgit, kefal, kalkan bunlar dip balığı iyi değil. Levrek de benim bildiğim normal deniz levreği dip balığıdır ama çiftlik levreği filan olup da farklı bir durumu var mı onu hiç bilmiyorum. En güzeli somon bence, yağlı balık olduğu için hem yapımı da kolay fırında yapılınca evde pek kokmuyor 😂