Cemredndr hepsı gecıcek sadece kısa bir dönem sabredın, ben mutfağın önünden geçerken bile ögürüyordum tek yediğim kahvaltı da peynirdi ama geçti gitti.kilo bile aldım iştah full acık 😋20 haftalık olduk şükür.. Leblebinin ıyı geldiği söyleniyor , ben ayvaya fena takmıştım mide suyumu alıyordu rahatlıyordum.dene istersen..