Arkadaşlar merhaba, eşimde varikosel var ve sperm sayısı yeni düzelmeye başladı. Sperm sorunu olan erkeklerin sık ilişkiye girmemesi gerekiyormuş sadece yumurtlama dönemi değerlendirilmeli diye bir yazı okumuştum internette doğru mu bilmiyorum. Şimdi ilk kez övülasyon testi yapmaya başladım ve son iki günü değerlendirdik dün pik yapmıştı. Bugün yaptığım testte iki çizgi çıktı ama düne göre bir tık az. T çizgisi daha az yani. Çatlama oldu mu olmadı mı anlayamadım. Fotoğraf yüklemeye çalıştım ama mutluresim çalışmıyor sanırım. Bir de bilmediğim için soruyorum çatlama olduğu gün değerlendirilmeli mi? Çok uzun oldu kusura bakmayın :)