Benim de sizin gibi 2,5 cm. Doktoruma yatıyorum dedi hayır yat demedim ki dedi. Yatma dedi. Zaten yürüyemiyorum hemen yoruluyorum hiç o yüzden dışarı çıkmak da istemiyorum. Ama bana fitil verdi onu kullanıyorum. Devamlı yatınca gerçekten zaman geçmiyor. Yemek temizlik yapmıyorum. Evin içinde işte dolandığım kadar dolanıyorum. Siz de dikkat edin ne olur ne olmaz. Gerekirse kendiniz sağlık ocağı doktorunuza yazdırın fitili. Ben uzun süre kendim kullandım. Çünkü ilk çocuğumda da kısalma olmuştu ondan tecrübeliyim