Merhaba anneler 2.kez happymomdayim özlemişim buraları 🥰 geçen pazar günü test yaptım ikinci çizgi silik çıktı reglim 3 gün gecikmisti ertesi gün devlet Hastanesi’ne gittim ultrasonla baktı doktor bişey yok diyebilirim büyük ihtimal ama belli olmaz bı kan ver dedi beta 453 çıktı değer düşük değil ama nasıl görülmedi başına gelen var mı?yoksa ultrason kötü olduğu için olabilir mi ya da başka bir neden?